24 maart 2013

Slingers haken

Vorige week had ik al verteld, dat ik 2 leuke handwerkboekjes had gekocht. Het taartje uit het eerste boekje was vrij snel gemaakt, een slinger uit het tweede boekje was toch wel wat meer (héél veel meer!) werk. Maar hij is af en ik vind het resultaat erg leuk geworden.


Een stoere slinger om boven een ledikantje of commode te hangen.
Daar mijn eigen kinderen hiervoor al te groot zijn, is de slinger via mijn webwinkel te koop (ingedingen.blog@gmail.com)
 

 


Het patroon hiervoor heb ik uit dit boekje:

 
Uiteraard staan er ook genoeg leuke slingers voor meisjes in.
 
 
Maar ook voor Pasen, lente, geboorte en meer. In allerlei leuke vormen zoals appels, peren, bomen, hartjes, visjes enz.enz. Voor de liefhebber dus meer dan genoeg ideeën. 
 
 
Leuke binnenprojecten bij dit koude weer
(en bij mooi weer neem je het ook makkelijk even mee naar buiten...!!)
 
Groetjes,

 
PS klik voor meer gehaakte autootjes hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...