12 juni 2013

Een boot van een kast

Wit met grijs blijft een mooie combinatie, vind ik. Vandaag heb ik deze kleuren gebruikt voor een bootkastje. Deze had ik al eerder in andere kleuren gerestyled, maar in wit met grijs doet 'ie het (uiteraard) ook erg leuk.

Voor de vlaggetjes heb ik verschillende grijze stofjes gebruikt, deze aan een biaisband vast genaaid en aan de boot bevestigd.


 
verkocht
 
 
 
 
Op de achterwand heb ik, passend bij een boot, twee visjes opgehangen. Lekker stoer dus. En jongens hebben vast ook nog eigen vondsten/voorwerpen die hier mooi bij passen.
 
 
Nu willen jullie vast nog even zien hoe het kastje er uit zag toen ik 'm kocht. Het is maar net waar je van houdt en waar zo'n kastje uiteindelijk komt te staan. De wit met grijze 'staat' (voorlopig nog) te koop in mijn webwinkel.
 
 
 
 
 
Mocht je de andere wit met grijs ontwerpen (nog eens) willen zien, kijk dan hier
 
 
Groetjes,
 

 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...