18 juni 2013

Droombedje voor beer

Afgelopen zaterdag vond ik op een rommelmarkt een bedje, eigenlijk bedoeld voor een pop (tenminste, dat denk ik, want dat zijn ze nl. meestal), maar deze wilde ik nu eens weer voor een beer maken.


verkocht

Om jullie een indruk te geven hoe het bedje er eerst uit zag:
- gebruikt (maar niet kapot)
- lekker retro (altijd leuk)
- maar vooral ROOD (dus hoogste tijd voor mijn favoriete WIT!)





Ik vond het eerst wel een beetje zonde van de mooie bloemetjes, die er volgens mij met heel veel liefde én geduld op waren geschilderd (en ik fantaseer er dan bij dat dat een trotse opa heeft gedaan, die dit bedje voor zijn kleindochter heeft gemaakt...).
Maar het opborrelend gevoel van sentiment heb ik dapper weten te onderdrukken door gelijk de schuurmachine er op los te laten (op het bedje dan!!).


 




Daarna heb ik het bedje ook gelijk maar in de grondverf gezet en terwijl dat aan het drogen was, ben ik (op internet) op zoek gegaan naar een leuk, bijpassend stofje. Toen het stofje echter binnen kwam, vond ik het bij nader inzien toch niet zo geschikt voor dit bedje. Dus toch maar even m'n lappenvoorraad ingedoken en daar vond ik uiteindelijk een leuke én geschikte combinatie van stofjes voor een matrasje, dekentje en kussentje.





Het kussen heb ik dan nog wat kleur gegeven met een turquoise vilten ster en daarmee was voor mij het bedje dan compleet en gaat het naar mijn webwinkel (ben dan nog alleen wel even benieuwd wat de opa, die in mijn fantasie dit bedje heeft gemaakt, hiervan gevonden zou hebben....!!).




Trusten, beer!!





PS ik heb al eerder berenbedjes gerestyled; wil je ze (nog eens) zien klik dan hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...