30 juni 2013

Speciaal voor boekenwurmen

Niet voor de hand liggend om een oude, eiken tijdschriftenbak in een kinderkamer neer te zetten. Maar met een likje witte en dit keer óók met een likje blauwe verf is dit misschien toch niet eens zo'n gek idee.
 
 
 
 
Zo vond ik 'm in de kringloopwinkel. Nogal gedateerd, maar omdat 'ie zo'n mooie boot op de voor- en achterkant had, zag ik wel gelijk mogelijkheden.
 
 
 
 
Uiteraard heb ik de bak wit geverfd maar de boot moest wel blauw worden, vond ik; zo zie je 'm beter en het geeft de bak gelijk ook een stoere uitstraling.
 
 




Zet 'm lekker op de grond, evt. naast het bed en vul 'm met favoriete (strip)boeken. Zo kan de boekenwurm er goed bij en hoeven z'n boeken niet rond te slingeren. En de bak is straks in de vakantie ook makkelijk mee de tuin in te nemen voor een middagje lezen in de buitenlucht. 


En natuurlijk is deze originele tijdschriftenbak via mijn webwinkel te koop.
 
 
Een gezellige dag nog!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...