5 juni 2013

Wit met... turquoise

De afgelopen dagen ben ik druk bezig geweest met een bestelling voor een klant. Zij wilde de spulletjes voor haar zoon in wit met turquoise. Een mooie, frisse, maar toch stoere combinatie.


Zo bestond de bestelling uit twee kussens, waarvoor ik 4 verschillende, maar wel bij elkaar passende, stoffen heb gebruikt.

 
 
Dezelfde stofjes heb ik ook gebruikt voor de letterkussens. Die doen het altijd leuk op een bed, een vensterbank, een kast of een plankje aan de muur.
 


Tenslotte heb ik ook nog een schoolsetje geverfd. Op het stoeltje wilde de klant een turquoise ster. En uiteraard geef ik graag gehoor aan de wensen van mijn klanten.

 
 
 
En zo zag het setje er uit voordat ik ermee aan de slag ging.
 
 
 
Het blijft leuk om aan een opdracht te werken en daar de wensen en/of ideeën van de klant in te verwerken. En als de klant er dan blij mee is?! Dan ben ik dat ook!!
 
Op naar het volgende project....!
 
 

Groetjes,
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...