6 april 2014

Bonte bloemen

Het heerlijke van het voorjaar vind ik iedere keer weer de vrolijk gekleurde bloemen. Ik krijg dan altijd de kriebels om hier wat mee te gaan doen. Ook dit jaar weer.
Zo kwam ik afgelopen week een leeg mosterdglaasje tegen en ik dacht, dat dit wel eens een heel geschikt vaasje zou kunnen zijn. Maar dan wel met een 'jasje'. Een gehaakt jasje (uiteraard!?). Met een gehaakt bloemetje erop en met wat vrolijke bloemetjes erin. Kijk, hier word ik nou helemaal blij van.




Maar ook van deze vaas, die ik vorige week bij de kringloop (waar anders?!) tegen kwam. Helemaal perfect voor tulpen.



Zelfs manlief heeft het begrepen: deze mooie pastelgele vaas vond hij bij de kringloop en kocht er schitterende zonnebloemen bij (met een diamanten ring had hij me niet blijer kunnen maken...!!).



Deze 'theepot' heb ik een paar jaar geleden voor in de tuin gekocht en ieder jaar zet ik er weer andere bloemetjes in. Dit jaar in de kleur van de pot.


En als het dan een keer niet zo mooi weer is (zoals vandaag), hebben we gelukkig meer dan genoeg kleur om ons heen. Dat is nou het mooie van het voorjaar.

Wens ik jullie een fleurige zondag!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...