22 december 2014

Dat zit mooi!

Krukjes en bankjes zijn meubeltjes die ik altijd veel en makkelijk verkoop. En eerlijk gezegd begrijp ik dat ook wel. Ze zijn zowel praktisch als decoratief. Het afgelopen jaar is het er helaas, door diverse omstandigheden, niet echt van gekomen er naar op zoek te gaan (ik koop ze nl. tweedehands in, dus moet je er toch regelmatig voor op pad), laat staan ze te restylen. Een bankje en een krukje had ik echter nog staan en nu had ik er zowaar even tijd én gelegenheid voor om er wat mee te doen.

 
Het van oorsprong donkerbruine krukje heb ik wit geverfd. Alleen daardoor knapte het al op. Een eenvoudig roze hartje er op geeft het dan wat liefs. Leuk om naast een kinderbed te zetten of als (extra) zitje bij een tafeltje.
 
 
 
Het bankje heb ik dan meer voor jongens gemaakt (het is natuurlijk ook geschikt voor een stoere meid!).

verkocht
 
Op de voorkant heb ik een grijze ster geplakt. Twee bijpassende kussentjes maken het geheel dan af.
 

 
Het leuke van dit bankje is, dat er onder de zitting ruimte voor speelgoed zit. Het bankje zelf is echter niet al te groot, waardoor het geschikt is voor kinderen van ca. 2-6 jaar.
 
 
Beide meubeltjes 'verhuizen' naar mijn webwinkel. Voor het nieuwe jaar hoop ik dan dat ik met 'nieuwe' meubeltjes en nieuwe ideeën verder mag gaan, want leuk blijft het wel.
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...