12 januari 2013

Cadeautjes voor mezelf

Een poos geleden ontdekte ik de webshop Postpapierenzo (neem er gerust eens een kijkje; het is zeker de moeite waard). Naast postpapier, zoals de naam al doet vermoeden, verkopen ze daar nog héél veel andere leuke (retro) spulletjes. Met nog wat verjaardagsgeld op zak ben ik er eens lekker voor mezelf gaan shoppen. Toen gisteren mijn bestelling binnenkwam was alleen de verpakking al een cadeautje.


 
 
 
de inhoud
 
 
*
 
 
 
dit bordje hangt nu boven mijn nieuwe bureau
 
 
*
 

 
mooi aantekenboek van Flow
 
 
 *
 
 
 
kleurboek voor grote mensen
('wie zegt dat kleurboeken alleen voor kinderen zijn?')
 
 
*
 
 
 
'Mijn leven in lijstjes'
Een invulboek voor je mooiste herinneringen, toekomstdromen en persoonlijke favorieten. Lijstjes maken kan ons helpen om orde in ons hoofd te scheppen en praktische zaken af te handelen, maar het kan (volgens dit boek!) ook gewoon leuk en inspirerend zijn. Van lijstjes van lievelingsgerechten, onvergetelijke reizen tot dingen die je vaker zou willen doen (maar waar het eigenlijk nooit van komt). Ook kun je lijstjes maken om bij weg te dromen zoals plaatsen waar je ooit zou willen wonen, beroemde personen die je zou willen ontmoeten (of graag ontmoet had) of wat vind je van deze: wat er zou veranderen als vrouwen het voor het zeggen zouden hebben...!!
Leuk gaat het lijstjes maken zeker worden en wie weet waartoe het nog eens inspireert.
 
 
 *
 
 


En dit vond ik dan onderin de doos. Altijd leuk!
 
 
*
 
 Fijn weekend!
Ingrid
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...