30 januari 2013

Berenbedjes

Sommige ideeën lijken zo voor de hand liggend, dat je ze zelf had kunnen bedenken. Dat is precies wat ik dacht toen ik op een blog een berenbedje tegenkwam. Niet helemaal in de stijl waar ik zelf voor zou hebben gekozen, maar mijn fantasie ging er toch wel mee aan de haal. En daar er op dit moment veel stoere stofjes verkrijgbaar zijn, was een bereleuke combinatie dan ook snel gemaakt.



verkocht
 
*
 
Helemaal leuk natuurlijk als een klant voor haar 2 kleinzoons ook berenbedjes wil hebben. Helaas had ik op dat moment geen bedjes meer op voorraad en is de klant er zelf naar op zoek gegaan en met succes. Ik heb ze dan wel voor haar mogen verven en bekleden.
 
 
 
 
 
 
 
* 

 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...