26 maart 2019

Ring, ring

Wie kent ze niet: de slinger van papieren strookjes die je zo aan elkaar plakt dat je een ketting van ringen krijgt. Heel simpel en je kunt ze zo bont en zo lang maken als je maar wilt.
Dit was dan ook de basis voor mijn ringenslingers, alleen in een gehaakte versie. Iets minder simpel en 'zo lang als je maar wilt' is toch wel héél veel werk. Het werd daarom dan ook een korte van
1 meter. Net lang genoeg om 'm als een accessoire in een baby- of kinderkamer op te hangen.


Ik ben met de meisjes versie ervan begonnen. In koraalrood met roze, wit en grijs. Dat leek me een mooie combinatie.


En zoals met de meeste van mijn ontwerpen, kon ik het natuurlijk niet laten om er ook een stoere variant van te maken. Met zwart, wit, oker en grijs.

 
 
Ik houd ervan: eenvoudige ontwerpen waar je zo heerlijk veel variaties op kunt maken, want deze slinger is natuurlijk ook heel erg leuk in andere kleurcombinaties. Maar eerst even afwachten wat mijn klanten ervan vinden.
Ingrid


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...