26 maart 2019

Boogjes

Ineens zie je overal: regenboogjes. En dan bedoel ik niet, die die je na of tijdens een regenbui mét zon ziet, maar die die als decoratie dienen in voornamelijk baby- of kinderkamers. Ik kom ze letterlijk in alle kleuren van de regenboog tegen. Zó leuk, dat ik vond dat ik hier ook iets mee móest. Alleen: ik probeer altijd een eigen draai aan iets te geven. Dus in plaats van, dat ik er een wandhanger van ging maken (de meest voorkomende dus), bedacht ik me, dat ik nog nergens een slinger met regenboogjes was tegengekomen. Dát zou het dus gaan worden. Een slinger (jaaa…. ik ben gek op slingers!!).


Na even in mijn voorraadkast gekeken te hebben, bleek dat ik bijna al het materiaal gewoon op voorraad had liggen. Macramétouw, een jaar geleden voor een nooit begonnen project gekocht, en natuurlijk een hele kist vol met bolletjes katoen, maar ook houten kralen die ik ervoor wilde gebruiken had ik nog liggen. Op internet even opgezocht hoe je zoiets nu maakt (dat bleek zeer eenvoudig en zelfs ook nog eens op verschillende manieren) en hier dan toch nog even een eigen touch aan gegeven.


Terwijl ik met deze slinger bezig was, bedacht ik me, dat het misschien ook wel leuk was om hier een bijpassende mobile te maken.


Daar ik net als bij de slinger, hier ook houten kralen zou gebruiken, leek het mij het mooist om ook een houten ring te gebruiken. Na nog een 'duik' in mijn voorraadkast, bleek dat ik ook nog wat borduurringen had liggen. Super geschikt dus.

En toen.... ja, jullie voelen 'm vast al aankomen: moest er natuurlijk ook nog een stoere variant met de regenboogjes komen.

 
Andere kleuren, dus gelijk ook een heel andere uitstraling. Het oud groene macramétouw had ik nog liggen en eigenlijk was die kleur meer dan perfect voor deze regenboogslinger.
 
 

Of ik hier ook nog een mobile bij ga maken, weet ik nog niet. Aan een bijpassende wandhanger (jaja, niet origineel, weet ik) ben ik al begonnen. Voor de rest hangt het natuurlijk ook heel erg van mijn klanten af. We gaan het zien.
 
Ingrid

1 opmerking:

  1. You should see how my pal Wesley Virgin's adventure starts with this shocking and controversial VIDEO.

    You see, Wesley was in the military-and soon after leaving-he revealed hidden, "SELF MIND CONTROL" tactics that the government and others used to obtain anything they want.

    THESE are the exact same tactics many celebrities (notably those who "became famous out of nowhere") and the greatest business people used to become wealthy and famous.

    You probably know how you only use 10% of your brain.

    That's really because most of your BRAINPOWER is UNCONSCIOUS.

    Maybe this thought has even occurred INSIDE OF YOUR own brain... as it did in my good friend Wesley Virgin's brain seven years back, while riding a non-registered, beat-up trash bucket of a car without a license and in his pocket.

    "I'm very frustrated with living paycheck to paycheck! When will I finally make it?"

    You took part in those types of questions, ain't it so?

    Your success story is going to happen. All you have to do is in YOURSELF.

    UNLOCK YOUR SECRET BRAINPOWER

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...