24 augustus 2015

Dromenvanger...?!

Bij een dromenvanger denk je nou niet gelijk aan iets engs zoals spinnen (hoewel een dromenvanger juist wel bedoeld is om enge dromen te vangen...). Toch ga ik ervan uit dat er jongens zijn, die een dromenvanger met een spin best stoer vinden. En voor dit soort jongens, die -bijna- nergens bang van zijn, heb ik deze dromenvanger nou gemaakt.

 
En moeders (ik ga ervan uit dat vooral moeders zich tegen een dergelijk huisdier weren), zo eng is deze spin nou ook weer niet. Goed, hij is met z'n 10cm voor een spin flink aan de maat, maar daarvoor zit hij wel aan zijn eigen web vast en doet letterlijk geen vlieg kwaad. Hij kijkt met zijn kraalogen zelfs vriendelijk de wereld in.
 
 
En dan hebben we het nog niet eens gehad over zijn hoge decoratieve waarde! Je kunt 'm voor een raam hangen, maar boven een bureau vindt hij ook prachtig.
 
 
Om 'm extra decoratief te maken, heb ik de dromenvanger afgewerkt met wat stoere, bijpassende kralen.
 
 
 
Tja, en nu ben ik op zoek naar een nieuw thuis voor deze spin.
Wie durft??
 

 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...