27 augustus 2015

Beestenboel

Iedere keer als ik denk dat ik geen inspiratie heb voor een nieuw (en liefst origineel!!) project, komt er weer wat op mijn pad waar ik weer wat mee kan. Zo ook een nieuw (Duits) haakboek, afgelopen weekend gekocht tijdens een dagje winkelen over de grens. In dit boek staan tal van 'losse' haakpatroontjes. Vorige keer had ik er de spin (zie vorig blogbericht)  uit gemaakt en dit keer de wilde dieren.


Bij de spin had ik zelf het web erbij bedacht en bij de wilde dieren dan deze houten schijven...!!


Gisterochtend had ik echter nog totaal geen idee wat ik precies met deze gehaakte dieren zou gaan doen, maar na een middagje winkelen kwam ik, zonder ernaar op zoek te zijn geweest, de houten schijven tegen en voilà: het idee was geboren!!

 
 
 
Volgens mij een originele en stoere decoratie voor een jongenskamer.
 
 
En ondertussen borrelen er allerlei varianten op....!!

 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...