4 februari 2015

Lekker warm

Hoewel ik momenteel meer van het haken ben, vind ik het ook wel eens lekker om 'gedachteloos' bezig zijn. Bij de haaksels die ik over het algemeen maak, is het veel tellen en daar moet je dan toch goed je aandacht bij houden. Het breien van een sjaal is dan even een welkome en zeer ontspannende afwisseling.


Al een poos zat ik te lonken naar de nieuwe stone washed serie van Scheepjes. Het zijn zulke mooie kleuren en het is een mooie kwaliteit. De keuze voor dit garen was dan ook snel gemaakt.
Om ermee te haken vind ik 'm zelf wat minder prettig (hoewel ik van anderen wel al hele mooie haakcreaties heb gezien).

 
Het patroon heb ik super simpel gehouden: 2 recht 2 averecht (en het is daarmee absoluut geschikt om er ook nog eens een film bij te kijken!!) En nu is 'ie dan af: mijn sjaal. Heerlijk warm en heerlijk zacht.
 
 
En als ik de weersvoorspellingen mag geloven, zal ik er de komende tijd veel plezier van hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...