17 mei 2017

Kinderlijke eenvoud

Als er iets is wat de meeste van mijn ontwerpen kenmerkt, dan is dat wel eenvoud. Niks geen tierelantijntjes en zo min mogelijk fratsen. Hoe leuk is het dan als je dan de vraag krijgt om een set schommelstoelkussens voor een Jip en Janneke babykamer te maken. Jip en Janneke, dé definitie van kinderlijke eenvoud.
Hoewel het toch nog een flinke klus was om Takkie en Siepie netjes op de kussens te krijgen, ben ik toch wel meer dan content met het resultaat.

 
Zoals de meeste van mijn klanten, koos ook dit stel voor een wafelstof. Momenteel helemaal ín voor kinderkamers. Daar op de muren van de babykamer Jip en Janneke levensgroot zijn geschilderd, leek het deze klanten leuk om het hondje en de poes van de kleuters op de schommelstoelkussens te hebben. En zulke uitdagingen ga ik natuurlijk met heel veel plezier aan.
 

 
Het wolkenkussentje hoort weliswaar niet bij de bestelling, maar voor de foto paste die er heel erg mooi bij. Verder was hij ook nog eens vers van de naald en valt bovendien ook onder het kopje 'kinderlijke eenvoud'.

 
Hier word ik nou (als een kind?!) helemaal blij van...!!
 
Ingrid
 
 
P.S. Deze foto's kreeg ik later van de klant.
 

 

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Jip en Janneke blijven tijdloos en inderdaad eenvoud maar dat maakt het vaak wel leuk.

    Mooi kussen ook.

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, Renske! Ze blijven inderdaad leuk en ik vond het ook leuk om er eens een keer iets mee te mogen maken.

      Groetjes,

      Ingrid

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...