11 augustus 2015

Voor Mirre

Het uitwerken van mijn eigen ideeën vind ik altijd erg leuk, maar nog leuker is het om ideeën van anderen uit te werken. Zo ook een gehaakte slinger met naam. Voor de pasgeboren Mirre!


Dit was al de tweede keer. De eerste keer heb ik de letters gehaakt, maar dat was voor een jongensslinger (daar de baby in oktober pas geboren wordt, heb ik de klant beloofd de foto van slinger nergens te publiceren, dus mocht je 'm gemist hebben, dan klopt dat...). Gehaakte letters zijn wat stoerder. Voor deze slinger heb ik voor vilt gekozen. Vond ik net wat lieflijker.


Ik heb de letters in een bijpassende kleur garen met een stiksteekje erop genaaid en de vlaggetjes heb ik omhaakt met een lichtroze randje, passend bij de letters. De kleuren van de slinger zijn gebaseerd op het geboortekaartje.

 
 
Leuk om te geven en vast net zo leuk om te krijgen, toch?
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...