17 augustus 2016

Helena

Of het nu voor je eigen kind is of dat je het cadeau doet: gepersonaliseerde dingen blijven toch wel het leukst. De naam van het kind maakt iets al speciaal. Zo ook deze fleurige en zomerse geboorteslinger.

 
Dit keer was het een vriendin die dit bij mij bestelde en dat maakte de bestelprocedure nét iets anders dan wanneer iemand via internet een bestelling plaatst. Zij kon nl. in mijn lapjesvoorraad 'duiken' om te kijken wat ze het leukst vond passen bij de baby én haar ouders.
 


Het uitgangspunt werd het bloemetjesstofje. Daarna was het nog een kwestie om deze leuk aan te vullen met bijpassende stofjes en kleurtjes.



De letters heb ik dan van een fris groene stipjesstof gemaakt en dit groen komt ook weer terug in het biaisbandje. Om het geheel nog extra op te leuken heb ik aan beide kanten een geel hartje gedaan.



Daar mijn vriendin in Duitsland woont, gaat deze slinger de grens over, dus:
herzlich wilkommen, Helena!!

Ingrid

2 opmerkingen:

  1. Mooie naamslinger. Leuk om de nieuwe baby zo welkom te heten. En ook als het kindje groter groeit is en blijft dit een leuke slinger.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, geboorteslingers blijven leuk. Helemaal ook als je niet te baby-achtige kleurtjes kiest, dan kunnen ze lang mee.

      Groetjes,

      Ingrid

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...