31 augustus 2016

Sterren duo

Sterren blijven gewoon té leuk en gelukkig zijn er nog steeds veel leuke sterretjesstofjes verkrijgbaar. In alle kleuren, soorten en maten, zodat je er ook leuke combinaties mee kunt maken. Ik heb er een letterkussen en een bijpassend raketkussen van gemaakt.


Het raketkussen had ik al eerder in bijna dezelfde combinatie gemaakt, maar omdat de klant er een letterkussen bij wilde hebben, heb ik ze uiteraard helemaal op elkaar afgestemd.
Voor de beide kussens heb ik grijs en lichtblauw gebruikt. Bij de raket kon ik net een stofje meer gebruiken en met twee verschillende soorten sterretjesstof is het effect ook echt leuk.


Bij de K waren twee stofjes meer dan genoeg.

 
En natuurlijk zijn er nog heel veel meer combinaties te bedenken....!!
 
Ingrid
 


2 opmerkingen:

  1. We hebben je genomineerd voor de one lovely blog award! kijk even naar het berichtje op onze blog: http://mingle-mangle-crochet.blogspot.nl/. Zie het niet als een verplichting :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goedemorgen dames,

      Wat een eer, dat jullie mij genomineerd hebben. Erg leuk en dank jullie!

      Groetjes,

      Ingrid

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...