9 augustus 2016

Zwart/wit met mint

Momenteel zijn de kleuren zwart/wit heel erg populair. Net als mintgroen. Het is dan ook voor de hand liggend om deze kleuren te combineren. Kort geleden had ik dat al eens gedaan met een gehaakte mobile, nu dan met stofjes.

Helaas kon ik een van de zwart/wit stofjes hier in Nederland nergens meer kopen en ben ik over de grens gaan zoeken. Ik heb zowaar een leuk adresje in Hamburg gevonden die deze stof verkoopt. En ik vond daar zelfs ook nog hele leuke andere stofjes. In mint. Stofjes die ik bij mijn vaste leveranciers hier in Nederland nog niet ben tegengekomen. Een leuke bijkomstigheid was dan nog dat manlief regelmatig voor zijn werk naar Hamburg reist en zijn hotel niet al te ver bij dit leuke winkeltje vandaan is en hij mijn bestelling daar op zou kunnen halen. Tja, toen was de keuze snel gemaakt om hier eens te gaan shoppen.

 
De klant waar ik deze slinger voor heb gemaakt wilde de slinger eigenlijk, zoals ook aangeboden op mijn website, in het zwart/wit hebben. Daar ik begreep dat deze in een kamertje komt waar ook mint in is verwerkt, stelde ik voor om een van de nieuwe stofjes er bij te gebruiken.
 
 
Het is een geweldig leuke combinatie van  kleurtjes en grafische motieven geworden.

 
Hier nog even mijn nieuwste mint stofjes.
 
 
Deze zijn dus leuk te combineren met de zwarte stofjes. Zoals je ziet ontbreekt de kleine zwart/wit triangel van de slinger op deze foto; dat was dan ook het stofje dat nergens meer te koop was (overigens wel in een -té- grote variant) én dus de aanleiding om over de grens op zoek te gaan.


Hoe leuk is het dus als dingen niet zo gaan als je zou willen? Soms (maar echt niet altijd) zijn de alternatieven zelfs héél veel leuker. Of bieden ze weer heel veel nieuwe mogelijkheden. Je moet het alleen wel (willen) zien....!!
Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...