12 maart 2019

Nog meer hoogvliegers

O, wat is 'ie toch leuk. De gehaakte vlieger van vorige week. Ik had toen ook al beloofd dat er een meisjesvariant zou komen en zelfs een ietwat neutrale variant is ook al af.


Voor de meisjesvariant heb ik als basis voor oudroze gekozen. Deze heb ik dan met grijstinten en een wit gecombineerd.

 
Omdat ik zoveel positieve reacties op de vliegers krijg, heb ik besloten om het patroon hiervoor uit te schrijven. Ja, en dan is het ook wel zo handig als je dit met foto's kunt illustreren. Dus op naar een derde vlieger. Lekker neutraal met zwart/wit en oud groen, dus zowel in een jongens- als meisjeskamer leuk.



Het (koop)patroon is via mijn website verkrijgbaar en de vliegers zelf natuurlijk ook.
 
 
Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...