17 november 2016

Een zak vol

Nee, niet de zak van sinterklaas, zoals je in deze tijd van het jaar zou vermoeden. Nee, hier gaat het nu eens niet om een jute maar een papieren zak. Gekocht op de Winterfair op Paleis Het Loo, waar ik gisteren een hele leuke stand tegenkwam met nog leukere spulletjes, waaronder dus papieren zakken. En dan geen wegwerpzakken, maar hele mooie, decoratieve. Het soort waar je hebberig van wordt en waar je keuzestress van krijgt. Ik heb er uiteindelijk een uitgezocht. Heel bescheiden, de kleinste maat (jaja, ik wist me in te houden...) mét een lieve uil.

 
Daar ik vandaag een bestelling letterkussens op de post moest doen, heb ik deze nog gauw even gebruikt om de zak te fotograferen.
De zakken zijn er in 2 maten. Deze is 20x27cm en de grote 50x80. En die is natuurlijk nóg praktischer. Daar kunnen honderden legosteentjes in of tientallen knuffelbeesten of...!!
 
 
En de afbeeldingen, zó divers: veertjes, berengezichtjes, rendieren, sterren, cactussen enz.enz. Maar ook leuke teksten, zoals fragmenten uit sinterklaasliedjes of met de groeten van sint en piet. Echt zó leuk. En wat goed hè, dat ik onder deze omstandigheden 'alleen maar' deze zak heb meegenomen.

 
Helemaal in de ban van papieren zakken, ga ik er eens op broeden of en hoe ik die met mijn eigen producten kan combineren of ze er op z'n minst aan kan linken. Ze zijn té leuk om niets mee te doen, toch?
 
Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...