1 november 2016

Tipi(sch)!

Hoewel ik heel graag op bestelling werk, vind ik het af en toe toch wel leuk nieuwe ideeën uit te werken. De bestellingen beperken zich vaak tot het huidige assortiment en dat wil ik dan graag ook af en toe uitbreiden. Helaas was hiervoor, door de vloedgolf aan bestellingen de afgelopen periode, weinig tijd. Nu het even rustiger lijkt (lijkt, want er zitten alweer wat bestellingen in de pen..), heb ik de gelegenheid maar even waargenomen om wat nieuws uit te werken. Tipi's zijn het geworden. Dé indianentent. Je ziet ze momenteel regelmatig voorbijkomen, dus leek het me leuk om hiervan een eigen uitvoering te maken.


Kort geleden vond ik mooie stof, waarvan ik toen nog niet wist wat ik ervan wilde maken. Ik kon deze stof écht niet laten liggen en ik wist dat er 'vanzelf' wel een idee hiervoor voorbij zou komen. De tipi's dus.

 
Op de een of andere manier móet ik kussens altijd in tweevoud maken. Geen idee waarom, maar ook in dit geval ontstond er hierdoor wel weer een mooi setje.
 

Net als met de wolken kussentjes, heb ik ook hier de voor- en achterkant verschillend gemaakt. Bij deze kussentjes geeft het ook nog een grappig effect: daar de 'ingang' van de tipi dezelfde stof heeft als de achterkant.
 
 
Volgens mij heeft een echte tipi vier tentstokken, maar ik heb me toch beperkt tot drie. Gewoon, omdat ik dat optisch mooier vond.
 
 
 
En echt tipi(sch): het vrolijke setje staat vast mooi in een op een bed, op een plank, in de vensterbank of...?!

Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...