12 september 2013

Héél veel hartjes

Soms duurt het máánden voordat ik een leuk poppenbedje vind en soms vind ik er zowaar twee op een dag. Dit hartjesbedje heb ik nl. op dezelfde dag als het hemelbedje gekocht: de een bij de kringloop en de ander op een kinderrommelmarkt.


verkocht

Doordat dit bedje al voorzien was van twee hartjes, vond ik dat ik daar best op kon doorborduren. Het lieve maar toch wel stoere hartjesstofje vond ik hier heel geschikt voor.




Dit heb ik dan weer gecombineerd met een fuchsia ruitjesstof voor het matrasje en een antraciete stipjesstof voor het kussentje. Om er een leuk geheel van te maken, heb ik van een hartje uit de stof een applicatie gemaakt.




En hoewel heel veel bedjes toch wel wat op elkaar lijken, krijgen ze door de verschillende stofjes toch altijd weer een geheel eigen en andere uitstraling.




Rood is blijkbaar heel lang een standaard kleur voor een poppenbedje geweest. Ik houd het zelf nog steeds graag bij wit en kies de kleur(en) liever in leuke stofjes en daar is gelukkig meer dan genoeg keuze in.


Fijne dag nog!!
 

PS ook dit bedje 'verhuist' naar mijn webwinkel en is inmiddels verkocht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...