20 september 2013

XL Letterbak

Regelmatig krijg ik van moeders vragen over de afmetingen van een bepaalde letterbak die ze op mijn site hebben gezien. De zonen van deze moeders hebben dan vaak wat grotere spulletjes zoals auto's, poppetjes e.d., die te groot zijn voor een standaard letterbak. Ik moet ze dan meestal teleurstellen, want de afmetingen van de vakjes van mijn letterbakken zijn (bijna) altijd te klein.
Helemaal blij was ik afgelopen week dan ook toen ik per toeval een letterbak vond die wel grote(re) vakken heeft en in mijn enthousiasme ben ik er ook maar gelijk mee aan de slag gegaan. Zie hier het resultaat.


 verkocht
 
De letterbak is 47x45cm en het grootste vakje is 15cm breed. De diepte is 6,5 cm, dus er kan makkelijk een speelgoedautotootje in.
 
 
 
 
Toen ik de letterbak kocht, was deze van blank hout. Ik heb 'm dus zelf wit geverfd en daarna leuke stofjes bij elkaar gezocht. De kleuren heb ik dit keer neutraal gehouden, waardoor de letterbak net zo makkelijk in een babykamer als in een stoere jongenskamer opgehangen of neergezet kan worden.
 
 
 
 
 
Wens ik jullie een gezellig weekend; wij gaan zoonlief z'n 17e verjaardag vieren.
 
Groetjes,
 


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...