6 september 2014

Verrassend veel fuchsia

Soms heb je van die tijden dat iets een hype lijkt. Pas waren het de letterkussens, waar ik bijna iedere week een bestelling voor had. Nu zijn het allemaal bestellingen in fuchsia. Helemaal bijzonder ook omdat de klanten elkaar niet kennen en het dus min of meer toevallig is dat ik binnen een week drie bestellingen binnen kreeg voor deze kleur. Het waren gelukkig wel drie verschillende bestellingen qua uitvoering, dus het 'lopende band' gevoel zoals bij de vele letterkussens van pas had ik dit keer niet.

De eerste bestelling was weer eens voor houten letters. Voor Zoë. Zoë wordt pas over twee maanden geboren, maar haar ouders zijn al druk bezig om haar komst voor te bereiden. Deze letters komen straks dan op haar kamerdeur.
 
 
De volgende bestelling was dan toch weer voor een letterkussen. Ook dit meisje moet nog geboren worden. Hoe ze gaat heten, heeft haar moeder mij niet verraden. Haar naam begint in ieder geval met een L!
 

 
De derde bestelling was dan wat uitgebreider. Ik had al een kasthanger op mijn site staan, maar de klant wilde er graag een tweede bij hebben. Het liefst met een grijze uil maar dan wel passend bij de andere kasthanger. Uiteraard geef ik graag gehoor aan dit soort wensen.
 
 
 
 
Ze wilde verder ook nog een bijpassend sterrenkussen. Deze heb ik twee verschillende kanten gegeven. De ene kant met een stoere stip.
 

 
En de andere kant met een lief bloemetje. Hetzelfde stofje dat ik ook bij de houten letters en het letterkussen heb gebruikt.
 

 
De volgende (grotere) bestelling ligt al klaar om aan te beginnen. De kleuren hiervoor zijn pastel en daarmee al totaal anders dan deze. Zodra e.e.a klaar is laat ik ze natuurlijk hier zien.
 
 
Fijn weekend!
 
 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...