9 september 2014

Lellabella

Sinds vandaag hebben we een nieuwe huisgenoot. Ze is 25cm groot, roodharig en lekker eigenwijs:

LELLABELLA
 
 
Lellabella kwam min of meer spontaan op ons (of eigenlijk meer op míjn) pad. Vorige week kwam ik nl. dit geweldige boek tegen waarin het patroon voor haar stond.
 
 
Helemaal enthousiast ben ik gelijk op pad gegaan voor garen en
 
 
maar meteen begonnen haar te haken. Daar Lellabella maar 25cm groot is, had ik haar vrij snel af.
 
 
Een naam had ik ook al voor haar: Lellabella. Vernoemd naar het wolwinkeltje in Venetië.
 
 
Ondanks dat ze alleen nog maar een broekje heeft, wilde ze toch voor jullie op de foto. Ik moest haar echter wel beloven zo snel mogelijk wat warme maar vooral ook leuke kleren te gaan maken. Ja, het is wel een dametje dat weet wat ze wil.
 
 
In het boek staan gelukkig ook nog héél veel leuke patroontjes voor jurkjes, broeken, sokken, tassen
en meer, dus kan ik makkelijk aan haar wens tegemoetkomen. De komende tijd ga ik dan ook besteden aan haar garderobe. Fijn ook dat ze maar al te graag (en vooral geduldig!!) gefotografeerd wil worden; jullie zullen haar én haar nieuwe kleren hier dan zeker ook te zien krijgen.
 
Wordt vervolgd.....!
 

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...