8 januari 2014

Schommelstoelkussens

Op dit moment ben ik het ene schommelstoelkussen na het andere aan het maken (naast nog wat andere opdrachten, dus eigenlijk heb ik helemaal geen tijd om te bloggen ....).

De meeste klanten hebben hun schommelstoel in de babykamer staan. Ideaal natuurlijk, maar er moet dan wel een mooi, comfortabel én passend kussen in. De afgelopen jaren heb ik er al heel veel mogen maken en zo af en toe stuurt een klant een foto ervan (doordat ik zelf geen -passende- schommelstoel heb, zijn de foto's die ik zelf maak helaas wat minder 'charmant').
De klanten kunnen zelf kiezen of ze een kussen aaneen willen of twee losse kussens. Dit hangt vaak ook een beetje af van het model van de schommelstoel.


Deze klant wilde graag twee losse kussens en een sierkussen mét een hartjesapplicatie.



Maar er is nog veel meer mogelijk.
Dit kussen is van twee stofjes gemaakt met een kroontjesapplicatie
en ook met een los kussen erbij



Een andere klant wilde ook een kussen met twee verschillende
stofjes en een bijpassende sterrenmobile.

 
 
 
Daar ik de kussens op maat maak, passen ze altijd, 
ook als de schommelstoel niet standaard is.
 
 

Onderstaand dan de kussens die ik deze week heb gemaakt:
 
 in een kleur maar wel van twee verschillende stofjes
 
 
 
met een vrolijk vogeltjesstofje
 
 
 
 
Voor deze week staan er nog drie op het programma, dus ga ik gauw weer aan de slag.
 
Fijne dag nog!
 
 
PS kijk voor meer (voorbeelden van) kussens hier



   
PS heb je belangstelling voor een schommelstoelkussen, kijk dan voor meer info hier 


 
 

 

 

 

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...