24 januari 2014

Snoezige Bambi's

Bambi's blijven leuk. Of je ze nou in (teken)films ziet, als knuffel of in het echt. Zelfs op stofjes zijn ze leuk. Een poos geleden had ik al eens een Bambistof voor een poppenbedje gebruikt, maar pas geleden ontdekte ik weer een ander leuk stofje met Bambi's. Nu had ik nog een baksteenmal (gemakshalve ook wel letterbak genoemd) staan. Vanwege de vorm vond ik 'm altijd wat meer geschikt voor jongens dan voor meisjes, totdat.... ik dus dit stofje tegenkwam
 
 


Even wat leuke stofjes erbij gezocht.

 
 



Voor de foto heb ik het rek op de grond neergezet, maar hij is natuurlijk uitermate geschikt om aan de muur te hangen (aan de achterkant zitten twee ophanghaken).

 
 
Hij past leuk in een babykamer, maar zeker ook in een meisjeskamer; zowel mét als zonder spulletjes er in.
 
 
 
 


Je kunt je nauwelijks nog voorstellen hoe dit rek eruitzag toen ik 'm kocht: donkerbruin (brr... ik bespaar jullie de foto ervan!).


Fijn weekend!!
 
 


PS hier vind je een aantal verzamelrekken/letterbakken voor jongens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...