21 januari 2014

Tussen de sterren

Na de kasthanger met raket en het kussen in raketvorm, nu dus een raketmobile. Hoewel de stofjes en de vorm dezelfde zijn als bij het raketkussen, oogt het door het rood dat ik er nu bij gebruikt heb toch net weer anders.



 
 
 
 
 


De raketten heb ik allemaal hetzelfde gehouden: een streepjes achterkant en een grijze sterretjesstof aan de voorkant. Van het rode vilt heb ik rondjes en 'vlammetjes' geknipt. De rondjes heb ik met lichtblauw borduurgaren vastgezet. Voor de sterren heb ik de lichtblauwe sterretjesstof gebruikt.

 
 
Het rood komt ook weer terug in de knoopjes aan de ring.
Om de ring heb ik lichtblauw biaisband genaaid
 

 
De mobile hangt aan een bijpassende grijze ruitjeslint.
 
 
 
Alle ontwerpen zijn vast ook leuk in andere kleurcombinaties, maar dat zal ik laten afhangen van de wensen van klanten. Ze zijn uiteraard allemaal via mijn webwinkel te koop. Voor informatie hierover kun je me graag mailen.
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...