17 januari 2014

Apollo 11

 
Afgelopen week heb ik voor een klant de kasthanger met raket gemaakt en dat gaf gelijk weer inspiratie voor nog een raket, maar nu in de vorm van een kussen. Ik ben hier dan maar ook gelijk mee aan de slag gegaan. De raket heb ik volgens dezelfde methode gemaakt als de letterkussens en de XL sterren.





Om de raket een beetje pit te geven, heb ik drie verschillende stofjes gebruikt. Sterrenstofjes mochten natuurlijk niet ontbreken. De achterkant heb ik in spiegelbeeld gemaakt.

 
 
 
Het kussen staat natuurlijk leuk op een bed of stoel, maar het kan ook op een wandrekje of kast neergezet worden. De raket is ca. 5cm dik en 32cm hoog.




Verder kun je 'm ook nog eens leuk combineren met de XL ster.


 
 
Het kussen is uiteraard te koop via mijn webwinkel en natuurlijk ook in andere kleuren leverbaar.
 
Fijn weekend!


 


 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...