4 februari 2014

Ster met stipjes

Sterren blijven populair. Zo heb ik net weer een XL ster op bestelling gemaakt. Weer in het roze, maar dan toch net anders dan de vorige (zie hier), doordat de klant het graag afgewerkt wilde hebben met een kantje. Het krijgt daardoor gelijk ook iets liefs.




Het bijzondere van dit kantje is, dat het gecombineerd is met een roze satijnen lintje met stipjes. Helemaal passend bij het kussen dus.



Het kussen is niet alleen geschikt om op een bed of stoel te zetten, maar je kunt het ook op of in een kast zetten, op een vensterbank, een plankje aan de muur en voor wie wil maak ik er zelfs een lusje aan, zodat je 'm aan de muur of voor het raam kunt ophangen. Kortom: mogelijkheden genoeg.





De komende tijd ga ik werken aan een wat grotere opdracht: kussentjes, houten letters en een wandrek/letterbak. De klant heeft in het kamertje van haar dochter Pip behang (zie foto) en daar hebben we samen allemaal leuke stofjes bij gezocht.




Ik ga hier dus maar gauw mee aan de slag. Het resultaat laat ik jullie uiteraard hier zien.
 
Fijne dag nog!
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...