11 februari 2014

Glazen (en) vazen

Ik ben een grote fan van glas. Of het nu gaat om gekleurd glas of een eenvoudig jampotje, ik zie er altijd wel wat in. Momenteel zijn de (soms reusachtig) grote glazen vazen helemaal hip. Het punt is alleen, dat ik nog niet heb kunnen kiezen qua vorm en kleur (nog helemaal los van waar ik 'm neer zou kunnen zetten...). Een kleinere variant hiervan heb ik inmiddels wel aangeschaft.


 
 
'Gewoon' bij de Marskramer, maar je ziet ze tegenwoordig ook in woonwinkels. En ook bij de Action (sorry, ik ben normaliter niet zo van het reclame maken!) heb je leuke gekleurde vaasjes. Dit grijsblauwe vaasje kostte daar maar 1,79!!
 
 
Bepaalde jampotjes kan ik echt niet weggooien. Ze zijn zó leuk als je er bolletjes in doet. Meestal doe ik er een hyacint in, maar witte druifjes staan ook erg leuk. En het is ook altijd leuk om als aardigheidje cadeau te doen.
 
 
Een mooi sherry glaasje (nog van mijn oma!) doet al een hele poos dienst als lepelvaasje. Gewoon ter decoratie, want de (ook al oude) zilveren lepeltjes worden hier eigenlijk nooit gebruikt.
 
 
Snappen jullie nou, waarom ik glas zo mooi vind? Het inspireert en voor weinig geld kun je er al heel veel mee! Wie weet heb ik jullie hiermee ook een beetje enthousiast kunnen maken?!
 
 
 

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...