21 februari 2014

Blij met Bambi

Kort geleden had ik voor een wandrek al eens dit Bambi stofje gebruikt en omdat het momenteel mijn favoriete stofje is, wilde ik het graag nog een keer gebruiken. Deze letterbak had ik nog liggen en het leek mij een mooie combinatie.




Ik heb hem in dezelfde stijl gehouden als het wandrek. Zo kunnen ze evt. bij elkaar opgehangen worden. Maar ook apart zijn ze leuk (voor meer foto's klik hier ).


Je hoeft er niet per se iets in te zetten. 'Kaal' doet 'ie het ook al leuk.


Maar hij is natuurlijk wel een beetje bedoeld om er wat in te zetten.
Daar weten meisjes meestal wel raad mee...!!

 
 
 
 
 
 
Het is een echt jaren '70 model, maar dan in een eigentijds jasje. Ik heb eerder ook al eens een grotere variant gedaan.



De (werk)week zit er weer op. De afgelopen week weer een aantal bestellingen weggewerkt. Nu even een weekendje bijtanken en dan gaan we volgende week weer verder met schommelstoelkussens, een krukje en met het uitwerken van nog wat eigen ideetjes. Wens ik jullie hiermee een fijn weekend!!
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...