24 februari 2014

Jippiejajee!

Wat een leuk stofje! Zo heerlijk retro! Die zou en móest ik gewoon hebben. Toen ik 'm echter eenmaal binnen had, bleek het toch nog lastig om er iets leuks (lees: origineels) voor te bedenken.
Toegegeven, een slinger is niet mijn meest originele ontwerp, maar het stofje in mijn kast laten liggen, was echt geen optie. Dus bij deze:

de cowboyslinger
(jippiejajee!!)
 



 
Ik heb het stofje afgewisseld met een rood en een grijs streepje.
 
 
 
 
 
De slinger is 4m lang en heeft 12 vlaggetjes en is te koop via mijn webwinkel. Uiteraard zijn andere lengtes ook mogelijk. Je kunt 'm natuurlijk bij verjaardagen en feestjes ophangen, maar hij is zeker ook leuk in een jongenskamer, dagverblijf, schoollokaal e.d.
 
 
 
 
En mochten jullie nog andere leuke ideeën hebben voor deze stof, dan hoor ik die natuurlijk graag.
 
 
Fijne dag nog!
 
 
 PS kijk voor meer slingers voor jongens hier;
slingers voor meisjes vind je hier.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...