10 maart 2013

Paasdeco

Over 3 weken is het alweer Pasen (met deze temperaturen nog even moeilijk voor te stellen) en wordt het nu toch echt tijd om wat paasdeco te maken. Roze is op dit moment helemaal mijn favoriete kleur, dus lag het voor de hand dat ik deze kleur ervoor zou gebruiken.



Van deze materialen (kaarsrestjes, lont, groenteblikje, stof, kant, roosje) heb ik een kaarsje gemaakt.


*



 
 
De stof heb ik op maat van het blikje geknipt en aan de achterkant strak op elkaar gelijmd. Daarna afgewerkt met het kant en het roosje.
Voor het andere blikje heb ik wat sneeuwklokjes en mos uit de tuin gehaald.
 
 

*



 
 
Het patroon voor deze haasjes heb ik hier gedownload.


*





 
Laat de lente nu maar komen....!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...