17 maart 2013

Tea Time

Afgelopen week was ik in Delft in een boekwinkel waar ik minstens een half uur lekker heb gesnuffeld tussen de knutsel- en handwerkboeken. Uiteindelijk heb ik de winkel verlaten met 2 hele leuke boekjes. Eén ervan is 'Tea Time'. In dit boekje staan allemaal leuke cupcakes en dan niet om te bakken, maar om ze van vilt te maken.

  
 
*
 
 
 Met de materialen die ik in huis had, heb ik er gelijk maar eens eentje gemaakt.
 

*



De cupcakes zijn niet alleen leuk om neer te zetten, je kunt ze natuurlijk ook cadeau geven. En kinderen kunnen er vast ook leuk mee spelen.





 Ik ga er zeker nog meer maken. In het boekje staan in ieder geval meer dan genoeg ideeën en patroontjes.
 
 
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...