7 april 2013

Granny squares

Vorig jaar was ik al enthousiast begonnen met het haken van granny squares om hiervan tuinkussentjes te maken. Helaas verdween door het slechte zomerweer al gauw mijn motivatie om ze ook af te maken.
Maar geprikkeld door het mooie weer van dit weekend heb ik van de squares die ik al af had, nu toch eindelijk twee kussentjes gemaakt.














Het is me alleen nog niet gelukt om ze ook al in de tuin te gebruiken, want toen ze af waren was het alweer te laat en te fris om nog buiten te gaan zitten. Maar ik ga ervan uit dat we de komende maanden nog héél veel gelegenheden hiervoor krijgen. En wie weet dat ik dan zelfs ook de andere twee geplande kussentjes nog ga maken.



 
Groetjes,
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...