30 april 2015

Droomvlucht

Zoals ik al vaker heb geschreven: het is altijd leuk om iets voor zowel jongens als voor meisjes te maken. Kort geleden had ik voor meisjes een vlindermobile gemaakt, nu dan een vliegtuigjesmobile voor jongens.


Uiteraard heb ik deze in jongenskleuren gemaakt. Een beetje lief babyblauw maar wel gecombineerd met een stoer grijs accent en een neutraal wit. Leuk om boven een wieg of commode te hangen.
 
 
De vliegtuigjes hebben allemaal een vilten propeller, uiteraard in dezelfde kleur als het gebruikte garen. De vliegtuigjes lijken op de foto groter dan dat ze in het echt zijn. Ze zijn 'maar' 7cm lang.
 

 
 
Net als bij de vlindermobile, hangen de vliegtuigjes ook aan een ring waar ik een randje om gehaakt heb.
 
 
En zo vliegen deze vliegtuigjes vrolijk in het rond.
 
 
Welke stoere baby zou deze lieve vliegtuigjes nou niet in z'n kamer willen hebben?!
 

 
 
PS heb je belangstelling voor deze mobile, kijk dan even op Blijmakers




2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke mobiel. Ik weet zeker dat er ook meisjes zijn die deze leuk vinden.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Ik denk dat meisjes ‘m ook leuk zullen vinden; kinderen kijken toch vaak weer heel anders naar bepaalde kleurtjes en/of figuurtjes. En wie weet maak ik ‘m ook nog wel een keer in het roze....!!! ;)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...