26 oktober 2017

Maritiem

Onder het motto 'durf te vragen' komen klanten vaak met de leukste ideeën. En ik ga deze uitdagingen altijd héél graag aan. Toen ik pas geleden de vraag kreeg of ik ook kussens in de vorm van een boot en vis kon maken, hoefde ik me dan ook geen moment te bedenken.
De klant bepaalt in bijna alle gevallen (sommige niet, die laten dit aan mij over) de stofjes waar ik dan mee aan de slag ga.
Bij de vis kwam het té mooi uit om de driehoekjes als schubben te gebruiken. De andere stofjes vielen toen gelijk al op hun plek. Met een oog van rood vilt was de vis dan compleet.


Hierbij passend maakt ik de zeilboot. In dezelfde kleurstelling als de vis, maar toch ook weer heel anders doordat ik andere stofjes in nét iets andere tinten heb gebruikt.


Om een beeld van de afmetingen te geven, de kussens zijn ca. 40 cm breed. Samen vormen ze een leuk setje. Ik hoop dat de in november jarige Job er net zo enthousiast over zal zijn als dat zijn moeder al is.


En wil iemand nou ook zo een set, maar dan in andere kleurtjes/stofjes?! Of in andere vormen?!
Durf te vragen!!
 
Ingrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...