15 augustus 2014

Twee zusjes

Het is ineens, zonder dat ik er een verklaring voor heb, erg druk met bestellingen voor letterkussens (en dat terwijl het tot nu toe een artikel was wat niet echt goed verkocht). Helemaal leuk natuurlijk en ook omdat ze toch allemaal weer nét anders zijn. Bijna iedere keer een andere combinatie van stofjes en kleuren, maar ook verschillende namen.
Dit keer ging het om een bestelling voor twee zusjes: Fleur en Loes.

 
 
Ik begon met de letters voor Fleur. In het fuchsia.
 


En daarna dan de letters voor Loes: paars.

 
Voor de foto's heb ik gewoon eens gek gedaan (dat doen deze zusjes vast ook wel) en heb ik gelijke letters van hun namen verwisseld. Zo kreeg Loes de fuchsia L en E van Fleur en


Fleur kreeg dan de E van Loes. De L had ook nog gekund, maar twee paarse letters naast elkaar vond ik zelf wat minder.





Een leuk setje zo bij elkaar. Ik ga ondertussen weer verder met andere bestellingen, waaronder (je raadt het vast al!) letterkussens.

Wens ik jullie hiermee een fijn weekeinde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...