4 februari 2017

Meneer de Vos

Sommige achternamen zijn té leuk om niets mee te doen. En als je dan een baby verwacht, nodigt dat zeker uit om hier iets creatiefs mee te doen. Zoals wanneer je achternaam bijvoorbeeld 'de Vos' is. De ouders van Jayden wisten hier wel raad mee en kwamen daarom bij mij met het verzoek of ik voor hun (toen nog) ongeboren zoon een slinger kon maken. Mét naam en mét vosjes.

 
Nu had ik de vosjes al een keer voor een gehaakte slinger gebruikt, maar nog niet in combinatie met mint en een naam. De vos had ik met grijs gecombineerd en voor de panda had ik mint gebruikt.
 
 
 
Maar nu dus voor Jayden een mintgroene slinger met zijn voor- én achternaam.
 
 
De letters heb ik ook gehaakt. In antraciet.
 
 
Hoe leuk: Jayden de Vos.
 
Ingrid
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...