12 februari 2017

O, o, oker...!!

Hoewel oker absoluut niet in ons interieur past (helaas...!!), is het op dit moment wel een van mijn lievelingskleuren. Of dat nou komt omdat mijn klanten er steeds vaker voor kiezen of dat je het ook steeds vaker ziet?! Geen idee, maar dat doet er ook niet echt toe. Het werd alleen wel de hoogste tijd weer wat ontwerpen hiermee te maken voor mijn webshop.

Ik begon met het haasje. Deze had ik al eerder in het zwart/wit gemaakt, dus waarom geen oker broertje?!

 
Ook de zwart/wit slinger is niet helemaal nieuw, maar met oker erbij doet 'ie het ook erg leuk. Ook het cactussen stofje is vrij nieuw en past erg goed bij de grafische patronen van de andere stofjes.




Het haasje en de slinger zijn apart leuk, maar samen doen ze het natuurlijk ook erg goed.

 
Dat sommige van mijn klanten ook fan zijn van oker, blijkt nog steeds uit de bestellingen. Zo mocht ik afgelopen week een hangertje maken. Mét oker.
 
 
Ik blijf me ook verbazen over de uitstraling van oker. Soms stoer, soms lief en dus geschikt voor zowel jongens als voor meisjes. Ik ben fan....!!
 
Ingrid


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...