20 oktober 2015

Herfstpotje

Al een hele poos zag ik in de schuur wat oude, ongebruikte weckpotten staan. En iedere keer bedacht ik me dat ik er wat mee zou kunnen (moeten!) doen, want nu stonden deze mooie glazen maar nutteloos te staan. En ineens wist ik het. Ik zou ze voor kaarsen kunnen gebruiken. Heel eenvoudig maar o zo sfeervol.
Vanmiddag kocht ik dan bij de Xenos wat decoratiesteentjes en een beige stompkaars. Gehaakte bladeren had ik nog liggen en zo was binnen zeer korte tijd dit projectje af.


De bladeren heb ik met hetzelfde touw vastgemaakt als waarmee ik een van de bladeren heb gehaakt.


Ik heb voor witte steentjes gekozen, zo kan ik ze straks ook voor de winter en/of kerst gebruiken. Misschien dan wel een andere kleur kaars er in. De steentjes zijn overigens ook in andere kleurtjes te koop en ook decoratiezand is er in verschillende kleuren.

 
Gehaakte bladeren had ik nog liggen. Met de kerst zou ik deze kunnen vervangen door kerstballen, kerststerren of sneeuwvlokken.
 
 
Meer dan genoeg mogelijkheden dus en meer dan genoeg lange avonden om er van te genieten.
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...