11 oktober 2015

Droomauto's

Trouwe volgers van mijn blog was het vast al opgevallen dat het hier eventjes stil was. En daar had ik een goede reden voor....!! Ik was nl. bezig met iets nieuws. En zoals dat vaker met nieuwe dingen gaat, kost dat even tijd. Helemaal als het ook nog eens bewerkelijk is. En dat was het!!


Het haken van autootjes was weliswaar niet al te moeilijk, maar ze bestaan (net als hun 'levensechte' exemplaren) uit veel onderdelen die dan ook nog eens netjes in elkaar gezet moesten worden.


En van deze autootjes wilde ik dan een mobile maken. Hiervoor had ik iets nieuws bedacht wat eveneens bewerkelijk bleek: een vlaggetjesrand. En dan natuurlijk wel in dezelfde kleurtjes als de autootjes.


En... voilà:
een heuse autootjesmobile.


Een oplettende instagram volger merkte op dat de autootjes meer op campers lijken. En dat klopt ook wel, want ik heb het patroon van een bus gebruikt als uitgangspunt (uit het wel vaker door mij gebruikte boek 'slingers haken').


Het lastige van mobiles vind ik het fotograferen ervan. Alles blijft constant maar in beweging. En als het dan eindelijk stil hangt, hangt het nét niet mooi voor een geschikte foto.


Uiteindelijk waren er toch een paar foto's redelijk gelukt.
 
 
En het is een mobile geworden om bij weg te dromen, toch? Compleet mét droomautootjes...!!
 
 
En ik? Ik droom ondertussen ook.
Van (alweer) een nieuw projectje...!!
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...