17 mei 2013

Wit met... grijs!

Voor de meubeltjes in mijn webwinkel gebruik ik graag witte verf. Deze kleur is tijdloos, past overal bij en is met alle kleuren te combineren. Ideaal dus.

De afgelopen weken heb ik 'm een paar keer gebruikt in combinatie met grijs. Een van nature wat saaie kleur, maar samen met wit ziet het er toch fris en stoer uit.


verkocht

Dit model speelgoedkist heb ik al een keer eerder gerestyled. Toen heb ik de sterren donkerblauw gemaakt, maar met grijs ziet hij er dan toch nét weer even anders uit.

verkocht
 
 Ik heb ook nog een bijpassend krukje gemaakt met visjes van stof. Deze geven het krukje gelijk ook een extra stoere uitstraling.
 
 
 
 
Deze kasthanger heb ik al een keer eerder laten zien, maar omdat deze ook in grijs/wit is én ook met sterren, past deze leuk bij het krukje en de kist.


Helaas is het weer momenteel ook wat grijs (toeval?), maar ik wens jullie ondanks dat een gezellig weekend.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...