10 juni 2013

Het Bambi bedje

Voor mijn webwinkel probeer ik altijd originele tweedehands meubeltjes te vinden. Meubeltjes die er het liefst niet alledaags uitzien. Ze mogen best wat gedateerd zijn en hier en daar een krasje of deukje is ook niet zo erg; als ze maar niet kapot zijn. Bovendien moeten ze mij wel het gevoel geven dat ze nog makkelijk een ronde mee kunnen nadat ik ze onder handen heb genomen.

Dit poppenbedje voldeed, na een korte maar grondige inspectie, aan al deze criteria. Ook al ontbrak het hemeltje (wat er zo te zien ooit bij hoorde, maar wat niets afdeed aan de authentieke uitstraling) en was de kleur wat gedateerd, toch zag ik meteen een roze (weliswaar héél lichtroze) toekomst voor dit bedje.


verkocht

Na het verven kreeg het bedje gelijk al een frisse uitstraling. Het nieuwe matrasje, kussentje en dekentje maakten de make-over dan compleet. Voor het dekentje gebruikte ik een Bambi stofje. Ik vind dit zó'n mooi stofje en was blij dat ik nu eindelijk een project had waar ik het voor kon gebruiken (het is overigens in nog veel meer kleurtjes verkrijgbaar).




Het kussentje heb ik afgewerkt met wit kant waar een roze satijnlintje door zit. Heel leuk dat zelfs op dit lintje stipjes zitten.



De meeste poppenbedjes geef ik een dekbedje i.p.v. een gewoon dekentje. Ik denk dan altijd dat een pop dit ook prettiger vindt....!



O ja, jullie zijn nu vast nieuwsgierig geworden hoe het bedje er voorheen uit zag. Ook niet onaardig, toch?

 
 
Het poppenbedje staat vanaf nu te koop in mijn webwinkel in afwachting van een 'geschikte' poppenmoeder.
 
 
Groetjes,
 


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...