19 juni 2013

Wit met... blauw en rood

Vandaag heb ik weer eens aan een letterbak gewerkt (dat was nl. alweer eventjes geleden). Ik vind dat altijd weer een leuk klusje, mede omdat ik van tevoren nooit precies weet hoe ik de kleuren en motiefjes ga verdelen.
De letterbak heb ik speciaal in opdracht van een klant gemaakt. Zij gaf mij de kleuren van de kamer van haar zoon door en daar ben ik dan mee aan de slag gegaan.





De letterbak was donkerbruin toen ik 'm kocht en moest natuurlijk wel eerst wit geverfd worden. Daarna heb ik de lapjes bij elkaar gezocht en over de vakjes verdeeld. Nadat ze allemaal een plekje hadden gekregen (het duurde even voordat de verdeling helemaal naar m'n zin was) heb ik ze in de vakjes geplakt.


En als finishing touch: een sterretjeslintje.

 

De klant bestelde ook nog de zeilboot mobile die ze op mijn site had gezien. Deze is gemaakt van dezelfde stofjes als van de letterbak waardoor het mooi bij elkaar past.




De bootjes bestaan uit 2 losse delen. Bij het bewegen van de mobile draaien niet alleen de bootjes allemaal een andere kant op, maar ook de zeiltjes, wat een leuk effect geeft.




De bestelling gaat deze week nog op de post en ik ga verder met de volgende opdracht.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...