15 december 2013

3e Advent

Hier zijn de kerstvoorbereidingen inmiddels in volle gang. Sinds gistermiddag staat onze kerstboom, de kerstverlichting in de tuin is aangebracht, de kerstkaarten zijn binnen ('alleen nog maar' schrijven en op de post doen) en bijna alle kerstcadeaus zijn gekocht.

Maar, geen kerst zonder een kerststukje. Die heb ik vanmiddag dan nog even gemaakt. Een paar jaar geleden kocht ik bij de kringloop een leuke zinken tulbandvorm en sindsdien gebruik ik die ieder jaar hiervoor.



De kerstboomversiering die ik de afgelopen weken heb gehaakt, heeft inmiddels ook een plekje in de boom gekregen. Acht engeltjes hangen in de boom, met de overige hoop ik anderen een plezier te doen.



En ook de sterren (het bleken er 19!! te zijn), hangen nu in de boom.


Nu dus hoogste tijd om even uit te blazen bij een kopje koffie én (echte Duitse!) kerststol.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...