9 december 2013

Onze recycle kerstboom

Naast de bomen die ik twee weken geleden heb laten zien (zie hier) én de echte boom die we zaterdag hebben gekocht, zijn wij nu ook in het bezit van een heuse recycle kerstboom.
Ik was dit idee al een paar keer op internet tegengekomen, maar zoals dat vaker gaat met ideeën was het er nog steeds niet van gekomen om er iets mee te doen. Totdat ik 'm aan manlief liet zien. Hij ging afgelopen zaterdag met dit idee 'een uurtje in ons schuurtje' en kwam toen met deze schitterende boom binnen, gemaakt van latjes die in de schuur lagen voor... ja, voor wat ook alweer?



Ik heb nog gauw even twee sterren en een boom genaaid van de stof die ik gebruikt heb voor onze adventskalender. En een van de engeltjes die ik onlangs gehaakt heb (zie hier), heeft hier ook een plekje gekregen. De rest van de versiering komt gewoon van zolder. De perfecte low-budget boom dus.



Ook low-budget zijn deze lieve hertjes. Deze kocht ik vorige week voor 20 cent bij de kringloop. Heerlijk kitscherig maar o zó leuk. Na de kerst mogen ze dan ook gewoon in de kamer blijven staan.

 
 
Wens ik jullie hiermee een goede start in de nieuwe (werk)week.
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...