19 december 2013

Een poppendroom

Het vinden van leuke, originele en authentieke poppenbedjes blijft lastig. Nu was ik, doordat de sint flink bij mij ingekocht had, ook nog eens door mijn voorraad poppenbedjes heen. Geweldig natuurlijk, maar ik heb wel een paar keer een klant moeten teleurstellen. Helemaal blij was ik dan ook toen ik dit bedje tegenkwam.


 verkocht
 
Het van origine blankhouten bedje heb ik eerst mooi wit geverfd. Daarna heb ik met hetzelfde stofje als voor het poppenstoeltje een dekbedje gemaakt. Het bijpassende kussentje heb ik gemaakt van een smal lichtroze streepjesstof; het matrasje in een iets donkerder roze streepjesstof.
 


Leuk detail is het doorkijkhartje aan het voeteneind.



verkocht

Het stoeltje en dit poppenbedje zijn natuurlijk los van elkaar te koop, maar vormen wel een leuk setje. Uiteraard te koop via mijn webwinkel.
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...